Mammi Eken

Mammi Eken

torsdag 2 april 2015


Min resa till Blåkulla blev lite försenad, p. gr. a vädret !! Konstig kombination, ett kraftigt åskoväder med hagel, som fortfarande efter alla dessa timmar ligger kvar.
I vilket fall som helst, så gjorde jag klart med startbanan, och när jag ändå var så högt upp, kunde jag ju lika bra byta lampan i trädet.


När jag tog den här bilden av Scillor, tyckte jag att den blev väldigt vacker, med det mörka runt blommorna, tills jag kom på att det var kameran som inte ville som jag !!!!!!
   
Datorn strulade något vansinnigt, lämnar in den för rep. och efter 4 dagar var den klar, 2 tusen spänn kostade det. Kommer hem och försöker, likadant strul, ringer in och de skall åtgärda det hela, kör in och hämtar den igen. Har inte använt den på några dagar, men nu när jag tar mig tid, så är den nästan ännu värre. Den vägrar totalt att lägga in ett foto. Tur att det är några dagar till, innan jag kan köra in igen med den (med tanke på mitt humör)
Jag önskar er alla en riktigt Glad Påsk.
Marianne

1 kommentar:

  1. Du är inte klok som ger dig upp och klättrar på den stegen! *fniss* Ja, du vet ju vad jag tycker.....
    Idag firar Rolle och jag att vi träffades för 54 år sen. Den är inte heller klokt.....
    GLAD PÅSK
    Susie

    SvaraRadera

Jag blir så glad, för varenda kommentar.