Mammi Eken

Mammi Eken

torsdag 5 mars 2015

Ingen Bra kombination !!!
Fyller år, och är sjuk, så sjuk att ingen vårdcentral vill ta hand om mig. Vår dotter har skött alltihop. Orkar bara inte ens tänka tanken på akuten, efter allt man hört om väntetider där. För andra gången i mitt långa liv, har jag feber. Första gången var i Spanien för c:a 30 år sedan, ostronförgiftning, äter inte sådana numera. Kan ju inte läggas in på sjukhus, om jag inte har någon som  kan sköta Uno.
Nåt som grämer mig något otroligt är att jag la ut över 2 tusen spänn, till en seriös f:a som skulle kolla datorn och rep. alla fel, har alla felen kvar, plus några till.!!! Nu skall sängläge intas igen.
Marianne

3 kommentarer:

  1. Det låter inte bra! Hoppas du snart är på benen igen! /lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Stackare - jag känner verkligen med dig! Du måste verkligen köra över det där bolaget!!
    STOR KRAM
    SUSIE

    SvaraRadera
  3. Men kära tider, inte bra att bli sjuk nu. Men även du måste ju få lov att bli sjuk någon gång, men då blir det liksom katastrof.
    Fy stackars dig att behöva oroa sig samtidigt när man är dålig. Jäkla att jag missat din födelsedag. Grattis vännen i eferskott.
    Min Maria talade om för mig att du fyllt år, hon sett det på FB, jag är inte med där, det räcker med blogg.
    Hoppas du har kryat på dig sen du skrev detta. Jag hoppas oxå att Uno känner sig bättre.
    Kram till er alla tre, sköt om dig/ Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad, för varenda kommentar.